Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Подрез О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Подрез О. И. 
Маркетинговая стратегия предприятия: необходимость и этапы разработки [Електронний ресурс] / О. И. Подрез // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67(2). - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.439 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кучинський В. А. 
Взаємодія НДІ з промисловими підприємствами як засіб підвищення ефективності виробництва [Електронний ресурс] / В. А. Кучинський, О. І. Подрез // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 59. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_59_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 619.786 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Райко Д. В. 
Формування інструментів управління промисловими підприємствами за теоретичним і функціональним підходами [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, О. І. Подрез // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 386-393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_3_63
Мета роботи - обгрунтування на основі аналізу теорій підприємства основних теоретичних положень щодо формування інструментів управління промисловим підприємством. Встановлено, що суб'єктом дослідження у теоріях є підприємство, об'єктом - процес управління потенціалом за формами організації бізнесу й технологією партнерських взаємовідносин, метою - високі фінансові результати, стабілізація діяльності та соціальна відповідальність. Проведено аналіз теорій підприємства щодо встановлення сутності його як соціально-економічної системи за напрямами - технічна підготовка виробництва, економічна теорія та право, теорія систем, маркетинг-менеджмент. Виявлено загальну сукупність функцій - соціально-економічні функції підприємства за групами: інформаційно-правова, виробнича, маркетинг-менеджмент, соціальна відповідальність. При побудові інструментів управління запропоновано враховувати прямий та зворотний зв'язок підприємства на всіх рівнях управління - мікро-, мезо- та макро-. На цьому підгрунті розроблено положення щодо формування інструментів управління промисловими підприємствами за двома підходами - теоретичним і функціональним.
Попередній перегляд:   Завантажити - 519.339 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Подрез О. І. 
Інструменти управління сталим розвитком промислового підприємства: теорія та практика застосування [Електронний ресурс] / О. І. Подрез // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 340-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_46
Мета роботи - визначення теоретичних основ формування комплексу інструментів управління сталим розвитком промислових підприємств. Виявлено, що в економічній літературі існує багато розбіжностей щодо видів інструментів управління сталим розвитком підприємства та їх кількості. Проведено дослідження рейтингу ТОП-10 інструментів управління підприємством за щорічними даними консалтингової компанії Bain & Company, які дозволили встановити найбільш популярні з них для субієктів господарювання. При формуванні комплексу інструментів управління сталим розвитком промислового підприємства враховано: досвід розвинутих країн світу щодо їх використання, функції підприємства (інформаційно-правова, виробнича, маркетинг-менеджмент, соціальна відповідальність) та напрями його розвитку (соціальний, екологічний, енергетичний, економічний). Запропоновано інструменти управління підприємством класифікувати за методами забезпечення на інформаційно-законодавчі та аналітико-розрахункові.
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.28 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Райко Д. В. 
Соціальна відповідальність як інструмент управління сталим розвитком промислового підприємства [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, О. І. Подрез // Проблеми економіки. - 2020. - № 1. - С. 173-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2020_1_23
Узагальнено та уточнено теоретичні положення щодо соціальної відповідальності промислових підприємств з урахуванням сучасної концепції сталого розвитку в Україні, розробка наукового (дворівнева процедура оцінки) та методичного (розрахунок загального інтегрального показника СВП) підходів щодо оцінки соціальної відповідальності підприємства. Відмінністю підходів є узгодженість показників за впливом факторів зовнішнього середовища (за зовнішніми стейкхолдерами) та складовими сталого розвитку підприємства. Проаналізовано сутність поняття соціальної відповідальності, її концепції, принципи, мотиви, переваги та недоліки щодо впровадження; виокремлено поняття "соціальна відповідальність підприємства (СВП)" в рамках сталого розвитку. Запропоновано модель формування теоретичних основ і методичних підходів щодо соціальної відповідальності, яка відрізняється від раніше розроблених тим, що оцінка соціальної відповідальності здійснюється за рівнями управління (макро-, мезо- і мікрорівень), взаємовідносинами зі стейкхолдерами, життєвим циклом підприємства тощо. Розроблено науковий підхід та процедуру оцінки соціальної відповідальності підприємства в рамках сталого розвитку, яка складається з двох рівнів. Удосконалено методичний підхід щодо оцінки соціальної відповідальності підприємства в рамках сталого розвитку. Він складається з показників оцінки впливу зовнішніх стейкхолдерів на економічну складову (перший рівень оцінки) та економічної на екологічну, енергетичну та соціальну складові (другий рівень). Визначено показники, що характеризують діяльність підприємства з покращення умов життя мешканців регіону, де воно працює. Методичний підхід базується на використанні індексного методу. Наведені розробки дозволяють побудувати соціально відповідальне підприємство, чия діяльність буде узгодженою зі стратегією сталого розвитку, з партнерами по бізнесу (стейкхолдерами) та дозволить проводити заходи щодо соціального забезпечення та забезпечення енергоносіями працівників й мешканців регіону, знижувати викиди шкідливих речовин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 698.741 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Райко Д. В. 
Прогнозування доходу промислових підприємств від проведення капіталізації виробництва [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, О. І. Подрез // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 6. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_6_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.052 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Райко Д. В. 
Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, О. І. Подрез, В. О. Черепанова // Проблеми економіки. - 2022. - № 3. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2022_3_16
Мета статті - уточнення теоретичних засад формування та застосування маркетингових інструментів, визначення їх місця в системі управління підприємством, класифікація за видами маркетингової діяльності та розподіленням на традиційні і новітні. Інструменти управління відіграють велику роль у виконанні місії та досягненні цілей, які поставлені перед підприємством, оскільки вони є способами, засобами, прийомами задля конкретної реалізації цілей управління суб'єктом господарювання. Маркетингові інструменти - основа ефективності маркетингової діяльності підприємства. Маркетингові інструменти розподілено на три групи: за видами маркетингових досліджень; за комплексом маркетингу; за аналізом результативності й ефективності маркетингової діяльності. Запропоновано третю групу інструментів формувати за трьома напрямами - оцінка використання комплексу маркетингу з позиції його активності, результативності й ефективності маркетингової діяльності, та її впливу на рівень соціальної відповідальності підприємства. Кожна група містить як традиційні інструменти, що охоплюють традиційні методи дослідження, елементи та політики маркетингу, так і новітні, які базуються на сучасних інформаційних технологіях, психологічних прийомах, економіко-математичних моделях і методах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.356 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Подрез О. І. 
Глобальна економіка та її вимоги до соціальної відповідальності підприємств [Електронний ресурс] / О. І. Подрез, В. О. Черепанова // Бізнес Інформ. - 2023. - № 6. - С. 12-20.
Мета роботи - дослідження сутності дефініції "глобальна економіка", а також впливу сучасних трансформаційних процесів на діяльність держави та підприємств у сфері соціального захисту та соціального забезпечення працівників і населення. На базі термінологічного аналізу визначено сутність і характерні особливості глобальної економіки як процесу, що постійно змінюється та стосується об'єднання країн в єдиний інформаційний, економічний, екологічний та соціальний простір. Проведено систематизацію позитивних і негативних наслідків глобалізації щодо розвитку соціальної сфери розвинутих країн світу і країн, що розвиваються. Доведено, що під впливом негативних наслідків глобалізації виникає потреба у формуванні системи соціального захисту, який базується на використанні соціального забезпечення на рівні держави та на рівні підприємства за видами та інструментами. На рівні держави соціальне забезпечення розподілено на такі види, як: правове та адміністративне, економічне, екологічне, матеріально-енергетичне та медичне, а на рівні підприємства - фінансове, екологічне, матеріально-енергетичне, медичне та правове. Такий розподіл дозволяє вживати заходи щодо соціального захисту за конкретними видами соціального забезпечення. Побудовано ланцюг щодо ліквідації впливу негативних наслідків на соціальну сферу, а саме: наслідки впливу глобальної економіки - соціальні наслідки - соціальний захист - соціальна відповідальність - соціальне партнерство. У подальшому дослідженні доцільно побудувати концепцію управління соціальною відповідальністю підприємств, яка спрямована на розробку та впровадження заходів соціального захисту, а також визначити структуру, складові та інструменти механізму щодо її впровадження.
    Зміст випуску    Реферативна база даних

Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2024 р., через 61 днів

9.

Посохов І. М. 
Мiжнародні фінанси – інструмент сталого розвитку Укрзалізниці [Електронний ресурс] / І. М. Посохов, В. О. Черепанова, О. І. Подрез // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2019. - № 66(спецвип.дод.1). - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2019_66(spetsvip
Попередній перегляд:   Завантажити - 146.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського